- Groot assortiment A-merken
- Vakkundig advies
- Online offerte functie
- Advies via videobellen
- Gratis bezorging vanaf 250,- excl. BTW in NL
Veelgestelde vragen
Een offerte is een aanbieding om producten of diensten voor een bepaald bedrag te leveren. Op onze webshop kunt u geheel zelfstandig een offerte maken.
Heeft u vragen? Of heeft u liever dat wij een offerte op maat maken, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Aan een offerte / offerte aanvraag zijn geen kosten verbonden.
Als u op de offerte ingaat dan gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van Dijkstra Vereenigde
U bent pas verplicht om te betalen als u akkoord bent met de offerte.
Zonder telefonisch contact of bezoek van een “productspecialist” is het mogelijk dat u zelf online uw eigen producten samenstelt.
Om uw eindprijs te bepalen hoeft u zich niet speciaal te registreren (en allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden te onthouden).
Hoe werkt dat precies?
- Maak een keuze van de gewenste producten en plaats deze in de winkelwagen
- Aan de rechterkant van de shop (bij Mijn winkelwagen / Mijn offerte) kunt u altijd zien welke producten in de winkelwagen geplaatst zijn
- Heeft u alle gewenste artikelen bij elkaar gezocht? Klik dan op offerte
- Vul uw gegevens en eventuele opmerkingen in en klik op vraag offerte aan
- Binnen enkele seconden ontvangt u de offerte met opgegeven artikelen per mail
Gebruik deze offerte om prijzen te vergelijken of geef deze door aan de afdeling inkoop om de bestelling verder af te handelen. Is dit niet helemaal duidelijk? Wij helpen u graag!
De Technische Service Afdeling Laboratoriumapparatuur van Dijkstra Vereenigde zorgt ervoor dat door ons geleverde apparatuur gedurende de totale levensduur optimaal en conform specificaties functioneert. Daarmee hopen we een essentiële bijdrage te leveren aan een langdurige relatie met onze klanten.
Wij bieden de volgende services:
- Installatie en oplevering van nieuwe apparatuur
- Preventieve onderhoudscontracten / Servicecontracten.
- Reparaties
- Kalibratie van apparatuur
Tel. Technische service afdeling: 0320-266 115
Hoelang heb ik garantie op bestelde apparatuur?
Op alle geplaatste orders voor laboratoriumapparatuur biedt Dijkstra Vereenigde één jaar volledige garantie. Dit betekent dat wanneer er een defect of storing optreedt wij dit kosteloos oplossen. In het geval van een defect of storing aan een klein apparaat is het wenselijker om deze op te sturen naar onze technische service afdeling. Hier beschikken wij over de middelen om sneller een reparatie uit te voeren dan op locatie. Is het apparaat te groot om te versturen? In dat geval komt onze ervaren technicus bij u op locatie om een diagnose te stellen. Indien het defect of storing niet direct kan worden opgelost of er zijn vervangende onderdelen nodig zullen we een vervolgafspraak inplannen. Deze garantie geldt niet wanneer een defect of storing het gevolg is van onzorgvuldig gebruik van de apparatuur buiten het advies van de gebruikershandleiding. Garantie is enkel van toepassing op correctieve storingen. Preventief onderhoud valt niet onder garantie. Na deze periode van één jaar kunt u uiteraard ook terecht voor een reparatie- of serviceverzoek bij onze technische service afdeling. Hiernaast bieden wij ook op elk apparaat wat wij aanbieden preventief onderhoud aan indien dit nodig is. Heeft u vragen over deze garantie of wat onze technische service afdeling voor jullie kan betekenen? Neem contact op via tsa@dijkstra.net of telefonisch via 0320 266 115.
Hoelang heb ik garantie op Liebherr apparatuur?
Naast de standaard éénjarige fabrieksgarantie die Dijkstra Vereenigde aanbiedt, komen deze apparaten in aanmerking voor 5 jaar extra zekerheid. Van het tweede tot en met het vijfde jaar na aankoopdatum betaalt u in het geval van storingen niet voor onderdelen en arbeidsloon. U betaalt dan uitsluitend de voorrijdkosten. Deze service wordt aangeboden door Buram Electro B.V., de Nederlandse importeur van Liebherr apparatuur. Om recht te hebben op deze extra zekerheid dient u het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf te registreren op hun aanmeldpagina Liebherr-service/aanmelden-extra-zekerheid m.b.v. het serienummer. Aanmelden voor deze extra zekerheid is kosteloos. Let op, deze service wordt aangeboden en uitgevoerd door Buram Electro B.V. Eventuele gebreken van het tweede tot en met het vijfde jaar worden zowel administratief en technisch afgehandeld door hen en niet door Dijkstra Vereenigde. U bent zelf verantwoordelijk om het apparaat aan te melden, dit wordt niet door Dijkstra Vereenigde uitgevoerd. Heeft u vragen over deze extra zekerheid? Neem contact op via lab@dijkstra.net of telefonisch via 0320 266 173.
Geldt er aanvullende garantie op bestelde apparatuur?
Naast de standaard éénjarige fabrieksgarantie die Dijkstra Vereenigde aanbiedt, bieden enkele fabrikanten aanvullende garantie aan voor (een gedeelte van) hun portfolio. Hierbij geldt dat er sprake is van een verlengde garantie van 2-10 jaar, afhankelijk van de fabrikant en het product. In vrijwel alle gevallen is de gebruiker verantwoordelijk om het bestelde apparaat te registreren op de website van de fabrikant. Het kan zijn dat niet het volledige garantietraject onder deze aanvullende garantie valt en bijvoorbeeld de transportkosten of een eigen bijdrage aan een reparatieproces benodigd is. Dit verschilt tussen fabrikanten. In sommige gevallen dient u direct contact op te nemen met de fabrikant en in andere gevallen wordt dit door Dijkstra Vereenigde afgehandeld. Heeft u vragen over deze aanvullende garanties van fabrikanten? Neem contact op via lab@dijkstra.net of telefonisch via 0320 266 173.
Ja, dat kunnen wij zeker! Hoewel we gespecialiseerd zijn in het kalibreren van de door Dijkstra Vereenigde B.V. geleverde apparatuur is het ook mogelijk om laboratorium apparatuur van derden te kalibreren. Kalibraties worden uitgevoerd conform fabrieksspecificaties. Van de uitgevoerde kalibraties ontvangt u een certificaat met uitgebreide rapportage. De kalibraties worden uiteraard uitgevoerd met gekalibreerde en gecertificeerde meetinstrumenten, welke herleidbaar zijn naar (inter-)nationale standaarden. Meer informatie zie service-en-advies/kalibreren-valideren
Om een bestelling te plaatsen bij Dijkstra Vereenigde heeft u geen account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een slechts uw afleveradres in te voeren. Volgt u de stappen zoals aangegeven op uw scherm en zodra uw betaling binnen is wordt uw product z.s.m. verzonden. U kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken om de status van uw bestelling te kunnen volgen. Het account kunt u ook gebruiken voor volgende bestellingen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’ (deze stap kunt u herhalen tot alle gewenste artikelen zijn geselecteerd)
Stap 2: klik op ‘Ga door naar afrekenen’ in de winkelwagen (rechtsboven) waar uw geslecteerde producten staan.
Stap 3: Vul uw adresgegevens in zodat wij het product naar u toe kunnen sturen.
Selecteer de gewenste betaalmethode en controleer de gegevens van uw bestelling.
Stap 4: Uw bestelling is ontvangen!
Volg de betaal instructies om uw bestelling direct af te ronden. Na het ontvangen van uw betaling wordt de bestelling z.s.m. verzonden.
Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen. Voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland is het verstandig om eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij streven ernaar om uw bestelling z.s.m. bij u af te leveren. De levertijd bedraagt ongeveer vier tot zes weken. Leveringstijden gelden steeds bij benadering. Overschrijding van de leveringstijd, mits binnen redelijke grenzen, zal geen aanleiding kunnen zijn tot annulering van orders of tot vergoeding van de door de overschrijding ontstane kosten of schade.
Creditcard
U kunt zowel met uw Visa Card als Mastercard betalen. Bij deze betaalmogelijkheid wordt een toeslag van 2,9% gerekend.
Vooruitbetalen via overboeking
U ontvangt een proformafactuur van Dijkstra Vereenigde. Zodra u deze heeft voldaan zal uw bestelling in behandeling worden genomen.
iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
MisterCash
Mistercash is een betaalsysteem voor met name mensen uit Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het Ideal betaalsysteem in Nederland.
Op rekening bestellen
Vaste klanten kunnen bij Dijkstra Vereenigde op rekening bestellen. Hiervoor gelden enkele spelregels:
• U bent al klant bij Dijkstra Vereenigde;
• U heeft bij ons minimaal twee orders geplaatst en in totaal € 750,- of meer besteed;
• U komt positief door de Credit Check die Dijkstra Vereenigde uitvoert;
• U kunt een uittreksel van de KvK overleggen.
Wilt u op rekening bestellen? Vraag het hier online aan.
Helaas kunt u niet BTW-vrij bestellen via onze webshops. Neem voor BTW-vrij bestellen graag contact met ons op via: lab@dijkstra.net